خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

پروبیوتیک ‌ها و درمان کولیت اولسراتیو

بهترین درمان کولیت اولسراتیو

امروزه با پیشرفت ها علمی صورت گرفته، استفاده از پروبیوتیک ها در درمان بیماری های مختلف چندین برابر شده است. تحقیقات به خوبی این موضوع را نشان داده اند که این مواد می توانند در القای بهبودی نسبت به دارونما بهتر باشند. زمانی استفاده از پروبیوتیک ها در روند درمان بیماری ها از جمله درمان کولیت اولسراتیو اهمیت بیشتری پیدا می کنند که متوجه می شویم، هیچ گونه عارضه جانبی جدی در استفاده از آن ها مشاهده نشده است. باتوجه به این که سازمان های درمانی زیادی هزینه زیادی روی فراوری درمانی این ماده قرار داده اند، متوجه می شویم که قدرت آن نسبت به بسیاری از روش ها موجود، بهتر است. اهداف و ویژگی ها در درمان کولیت اولسراتیو به کمک مواد پروبیوتیک به شکل زیر طبقه بندی می شوند. در ضمن لازم به ذکر است که بگوییم پروبیوتیک ها برای درمان هم اکنون در درسترس هستند و شما با مشورت پزشک می توانید از آن ها استفاده کنید.

  • این مواد در مقایسه با دارونما می ‌توانند باعث پیشرفت القای بهبودی بالینی شوند.
  • بیماران در معرض آسیب ها کمتری قرار دارند و رشد روند درمانی بسیار بیشتر از روش دارونما است.
  • در مورد پروبیوتیک باید به این موضوع هم اشاره داشت که فرد بیمار باید دائم زیر نظر پزشک باشد.
  • تحقیق دانشگاه سوئیس روی مقایسه نقطه اثر این مواد و دارونماها نشان می دهد که پروبیوتیک‌ ها در مقایسه با دارونما باعث بهبود بیشتر بیماری می ‌شوند.

رژیم غذایی مناسب برای لاغری شکم و پهلو چیست؟

رژیم غذایی سالم به شما کمک می کند چربی های اضافی بدن خود را از بین ببرید و بدن سالم تری داشته باشید. یکی از خطرناک ترین چربی های بدن، چربی های شکم است. داشتن شکم تخت و از بین بردن چربی های اضافه پهلو، آرزوی بسیاری از افراد به ویژه خانم‌های جوان است. رژیم غذایی برای لاغری شکم و پهلو به شما کمک می کند تا اندازه دور کمر خود را کاهش دهید و به تناسب اندام برسید؛ دقیقاً همان چیزی که اهداف تمام ورزشکاران تناسب اندام و پزشکان متخصص تغذیه است.

برخی از بهترین راهکارها را برای شما ارائه می دهیم که به داشتن اندام زیبا به شما کمک می کنند. همچنین رعایت رژیم غذایی لاغری شکم و پهلو و استفاده از مواد غذایی سالم در این راه به شدت توصیه شده است. با مطالعه راهکارها می توانید غذای روزانه خود را تنظیم کنید.


دریافت رایگان برنامه رژیم غذایی لاغری در سایت فدولا


معجزه خارشیری در درمان سرطان خوش خیم ریه

محققان برزیلی دریافتند که پس از گذشت 72 ساعت از مصرف خار شیری، مرگ یاخته های سرطانی آغاز می شود. خار شیری یا خار مریم، از گذشته دور به عنوان یک محافظ کبد شناخته می شود، اما پژوهش ها نشان داده اند که این گیاه ممکن است از جمله بهترین داروهای طبیعی برای درمان سرطان خوش خیم باشد. ترکیبی به نام سیلیمارین که در این گیاه وجود دارد می تواند با روش های مختلف با سرطان مبارزه کند. 

جدیدترین روش های کشف شده درمان سرطان در سایت فدولا

موثرترین روش های درمان انواع افسردگی

افسردگی یک حالت ذهنی- نورواندوکرینیک است که در آن، فرد به دلایلی تمایل خود برای شادی را از دست می دهد و زندگی خود را بیشتر به سمت انزوا هدایت می کند. اکثر مردم به دنبال درمان depression در دوران کرونا هستند. این روش زمانی موثر است که در ابتدا نوع افسردگی خود را بشناسید و با انواع افسردگی آشنایی پیدا کنیم.

  • افسردگی شدید

افسردگی شدیدنسبت به سایرین شیوع بسیار کمتری داشته و با علائم شدیدی همراه است. بیشتر روش های درمان افسردگی بدون دارو در مورد آن کارساز نیستند.


  • افسردگی آتیپیک


افسردگی آتیپیک یکی از مدل های آنورمیک است که علائم آن الگوی مخصوصی دارند. این نوع از افسردگی نسبت به برخی از روش‌ های درمانی و داروها، پاسخ بهتری نشان می ‌دهد. بنابراین تشخیص دقیق آن می ‌تواند مفید باشد.

  • افسردگی دیستایمی

افسردگی دیستایمی نوعی افسردگی خفیف و مزمن است. برای درمان این نوع بیشتر فرد به سمت روش های درمان افسردگی با گیاهان دارویی سوق داده می شود.




روش های درمان خانگی افسردگی در سایت فدولا


تاثیر عالی ورزش در درمان پروستات

پژوهش های متعددی ثابت کرده اند که ورزش و تحرک بدنی می تواند از بزرگ شدن این غده جنسی جلوگیری و به مدیریت علائم بزرگی آن و همچنین درمان پروستات کمک کند. در یک تحقیق، 40 هزار نفر داوطلب برای بررسی درمان پروستات با ورزش مورد آزمایش قرار گرفتند. نتایج حاکی از آن است که مردانی که فعالیت بدنی متوسط یا جدی دارند؛ در مقایسه با افراد کم تحرک برای طولانی مدت، احتمال کمتری برای ابتلا به مشکلات پروستات برای آن ها وجود دارد. همچنین در این پژوهش که 5 سال به طول انجامید، مشخص شد افرادی که در هفته 6 ساعت یا بیشتر ورزش می کنند، 40 تا 60 درصد کمتر از افرادی که در هفته کمتر از 2 ساعت ورزش و فعالیت بدنی می کنند، احتمال ابتلا به این بیماری را داشتند.


جدیدترین روش های کشف شده درمان پروستات در سایت فدولا