خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

شرایط استاندارد ذخیره و نگهداری دانه قهوه در کافی شاپ ها

فروش آنلاین دانه قهوه

یکی از مهمترین و اصلی ترین مشتریان  فروش دانه قهوه، صاحبان کافی شاپ ها هستند. خوشبختانه تجهیزات و لوازم پیشرفته برای استفاده در کافی شاپ ها وجود دارد. برخی از این مخزن ها به گونه ای طراحی شده است که دانه های قهوه را می توانید داخل آن بریزید و درب آن را مهر و موم کنید؛ به گونه ای که اکسیژن بر رطوبت به دانه های قهوه نرسد. کیسه‌های نگهداری قهوه نیز که از طریق فویل، پوشیده می شود برای این کار مناسب است. فروش دانه قهوه در بازارهای بین المللی برای صادرات و واردات، معمولاً در کیسه هایی که تحت شرایط خلاء پر شده‌اند و سپس مهر و موم شده، انجام می‌گیرد. این کار باعث جلوگیری از نفوذ اکسیژن و رطوبت به داخل کیسه های قهوه می شود. برخی از مخازن فولادی ضد زنگ نیز که شرایط بهداشتی را داشته باشند، برای ذخیره دانه های قهوه توصیه شده اند.

مهم ترین داروهای درمان فشار خون بالا کدامند؟

با مصرف برخی از داروها شاید بتواند گفت که درمان صد در صد فشار خون ممکن است و شاید هم هنوز در این مورد، اختلاف نظر وجود داشته باشد. انواع  دارو برای درمان فشار خون بالا در دوران کرونا استفاده می شود، که موثر ترین آن ها عبارت اند از :


مهار کننده های آنزیم تبدیل کننده آنژیوتانسین (ACE)

مسدود کننده های گیرنده آنژیوتانسین (ARB) II

مسدود کننده های بتا

مسدود کننده های کانال کلسیم

مسدود کننده های آلفا

آگونیست های آلفا

مهارکننده های رنین

داروهای ترکیبی

درمان فشار خون بالا با داروهای ادرار آور، اغلب به عنوان اولین خط درمانی برای بیشتر افرادی که فشار خون بالا دارند توصیه می شود.

با این وجود، در صورت بروز مشکلات پزشکی خاص، ممکن است پزشک شما دارویی غیر از "دیورتیک" را به عنوان اولین توصیه درمانی تجویز کند. به عنوان مثال، مهار کننده های ACE اغلب برای افرادی که مبتلا به دیابت هستند، یک داروی پیشنهادی است. اگر یک داروی مؤثر برای درمان فشار خون بالا، به درستی عمل نکند یا تداخل داشته باشد، ممکن است داروهای اضافی یا داروهای جایگزین توصیه شود. اگر فشار خون شما بیش از 20/10 از حد مجاز باشد، پزشک ممکن است شما را از دو دارو یا مصرف یک داروی ترکیبی در نظر بگیرد.


موثر ترین روش های درمان فشار خون در سایت فدولا


عمل جراحی برای درمان کولیت اولسراتیو

عمل جراحی برای درمان کولیت اولسراتیو

این طور به نظر می رسد که 33 درصد بیماران در نهایت نیاز به عمل جراحی پیدا می کنند. علائم بیماری مانند دل درد، اسهال خونی و التهاب روده را می توان با عمل جراحی متوقف کرد. متودهای جراحی برای درمان کولیت اولسراتیو کاملا وابسته به نظر پزشک و مبتنی بر روند پیشرفت بیماری شما است. عمل جراحی برداشتن تمامی روده، علائم را به طور کامل برطرف می کند. با این حال کولکتومی کامل یا برداشتن روده برای درمان کولیت اولسراتیو با عوارض دیگری همراه است. به همین خاطر کولکتومی ناقص گاهی اوقات بر آن ارجحیت دارد. در کولکتومی ناقص تنها بخش بیمار روده برداشته می شود. با این حال این شیوه درمان برای همه لازم نیست و تنها برای موارد وخیم بیماری، لحاظ می شود. این شیوه درمان کولیت اولسراتیو برای افرادی که طی سال ها به درمان های دیگر پاسخ نداده اند، توصیه می شود. توجه داشته باشید که همان ابتدا به سراغ جراحی رفتن اصلا کار درستی نیست و ابتدا باید تمام روش ها موجود بررسی شوند. چه بسا جراحی عوارضی شدیدتری را نسبت به خود بیماری و علائم آن ایجاد کند.

راهکارهای موثر درمان سرطان سینه در طب سنتی

آشنایی با انواع روش های پیشنهادی برای درمان سرطان از جمله درمان سرطان سینه با طب سنتی، بر اساس راهکار هایی عملی و کاملا تجربی، نقش مهمی در روند بهبود بیماران خواهد داشت. مصرف قهوه آرامش لازم برای بیمار را در حین دوره درمان فراهم می نماید. یک آزمایش بسیار مهم در سال 2011 نشان داد، که مصرف قهوه به صورت روزانه ریسک ابتلا به سرطان از جمله سرطان سینه را تا حد چشمگیری کاهش خواهد داد.

البته این موضوع صرفا مرتبط با جلوگیری و پیشگیری از ابتلا به سرطان سینه نیست، بلکه مصرف قهوه می تواند در روند درمان به صورت قابل توجهی هم چون مکملی گیاهی و موثر عمل نماید. درمان سرطان سینه با طب سنتی از جمله روش های توصیه شده به جهت عدم ورود مواد شیمایی و هم چنین امکان افزایش سرعت بهبود در درمان به شمار می آید. سرطان پستان (سرطان سینه) شایع ترین نوع سرطان در بانوان است که قطعا درمان آن با بررسی ویژگی ها و شرایط جسمی افراد امکان پذیر می گردد. در این بین مصرف ترکیباتی هم چون قهوه، می تواند شرایط موجود را به نحو چشمگیری تغییر دهد.


جدیدترین روش های درمان سرطان در سایت فدولا


آیا درمان افسردگی با گیاهان دارویی امکان پذیر است؟

 درمان افسردگی با گیاهان دارویی

این را می توان با قطعیت بیان نمود که درمان افسردگی با گیاهان دارویی، بهترین روش در دسترس برای درمان این عارضه است. از جمله این گیاهان دارویی و میوه ها می توان به موارد زیر اشاره نمود:


زعفران معجزه ای در درمان افسردگی

زعفران معجزه ای در درمان افسردگی  است زیرا سطح سروتونین را در مغز افزایش می دهد؛ در نتیجه افسردگی های خفیف را درمان می کند. درمان افسردگی با گیاهان دارویی همچون زعفران از گذشته محبوبیت خاصی داشته است. زعفران را می توانید همراه غذاها و یا عسل برای اثربخشی بیشتر استفاده کنید.


گل رز

گل های رز به دلیل ساختار اکوسیستمی خود دارای برخی از ترکیبات شیمیایی خاص هستند. این ترکیبات شیمیایی در بدن انسان همانند مسکن ها عمل می کنند؛ به همین دلیل درمان افسردگی با گیاهان دارویی همچون گل رز سریع صورت می گیرد؛ چرا که مواد شیمیایی داخل آن به سرعت اعصاب شما را تسکین می دهند.


تاثیر هل در درمان افسردگی

تاثیر هل در درمان افسردگی همانند گل رز است.


زرد چوبه

کورکوفین و کورکومین موجود در این مورد به شیوه ای مثبت بر مسیرهای سرتونین در مغز تاثیر می گذارند و در نتیجه افسردگی را کاهش می دهند. درمان افسردگی با گیاهان دارویی همچون زردچوبه در طب سنتی ایران و چین بسیار مورد توجه است.