خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

رژیم غذایی زنان باردار چگونه باید باشد؟

  رژیم غذایی بارداری

رژیم غذایی زنان باردار، مجموعه مواد غذایی و خوراکی ها را شامل می شود که هم به سلامت مادر و هم به سلامت جنین بسیار کمک می کند. وقتی می خواهید یک برنامه غذایی سالم ترتیب دهید، باید تمرکز خود را بر روی غذاهای کامل تر بگذارید که بیشترین مواد مفید را در دوران بارداری در اختیار شما قرار می دهند. 


مواد غذایی شامل پروتئین ها، ویتامین ‌ها، مواد معدنی، انواع چربی های سالم، کربوهیدرات های پیچیده و مایعات فراوان و فیبر غذایی، انواع نمونه های از بهترین مواد غذایی هستند که باید در رژیم غذایی مخصوص خانم های باردار گنجانده شود. مصرف هر کدام از این مواد غذایی در جایگاه خود اهمیت دارد.


در رژیم غذایی زنان باردار، مجموعه ‌ای از لبنیات و سبزیجات میوه‌ها و گوشت دیده می شود. هر کدام از این مواد غذایی فواید و خواص متعددی را برای مادران باردار تامین می کنند. چه بسا اگر یک ماده غذایی به اعتدال در رژیم غذایی این گروه از افراد گنجانده نشود، می تواند جنین را با کمبود مواد مغذی مواجه کند که در نتیجه در رشد و سالم بودن او، تاثیر منفی خواهد گذاشت. به دلیل اهمیت مواد غذایی در رژیم روزانه زنان باردار، در ادامه مطلب به طور کاملاً خلاصه اما کامل درباره مواد غذایی و مقدار آن در رژیم روزانه صحبت می کنیم.

درمان کم خونی در مردان و مهم ترین علل پیدایش آن

درمان کم خونی طب اسلامی

دلایل گوناگونی برای بروز کم خونی در مردان وجود دارد که هر کدام به شکلی هشداردهنده هستند و زمینه را بیماری های خطرناک دیگر را فراهم می کند. با مطالعه موارد زیر به خوبی متوجه خواهید شد که چگونه یک کم خونی ساده زمینه را برای بیماری های به شدت خطرناک فراهم می کند و به خوبی به اهمیت درمان کم خونی در مردان و مهم ترین علل آن پی می برید. از جمله مواردی که کم خونی را ایجاد می شوند، عبارتند از:


خونریزی داخلی

خون ریزی داخلی دلایل متعددی دارد که برخی می توانند جدی و حتی مرگبار باشند. یکی از شایع ترین خون ریزی های داخلی در مردان، خونریزی به دلیل زخم معده و از طریق دستگاه گوارش است. کولیت اولسراتیو یکی دیگر از عواملی است که موجبات زخم روده و در نتیجه خونریزی را به همراه دارد؛ گاهی خون ریزی می تواند به دلیل وجود تومور بدخیم و سرطانی باشد. زمانی که فرد حجم بالایی از خون را از دست بدهد، گرفتار کم خونی می شود. برای آنکه قبل از مشکل جدی خونریزی داخلی را درمان کنیم باید ابتدا درمان کم خونی در مردان را شروع و پی گیر دلایل آن باشیم.


بیماری هموروئید

تجمع خون در بواسیر و خون ریزی های متعدد باعث ایجاد کم خونی می شود. شاید بیماری هموروئید را هم بتوان جز دلیل قبلی دانست اما بی توجهی به کم خونی و اقدام نکردن به مناسب ترین روش برای درمان کم خونی در مردان، اگر پای هموروئید در میان باشد ممکن است شرایط وخیمی برای ما ایجاد و حتی ما را تا جراحی هم پیش ببرد.


اختلال در گلبول های قرمز

چند روش مؤثر برای درمان چاقی سریع

درمان چاقی سریع مردان

داشتن برنامه غذایی سالم و فعالیت بدنی منظم

پیروی از یک برنامه غذایی سالم با کالری کمتر، اغلب اولین قدم برای درمان اضافه وزن و چاقی است. افرادی که دارای اضافه وزن یا چاقی هستند نیز باید هنگام شروع برنامه غذایی سالم، فعالیت بدنی منظم را شروع کنند. فعال بودن ممکن است به شما در سوزاندن کالری کمک کند. فعالیت بدنی منظم به شما در حفظ وزن سالم کمک می کند.


تغییر عادات روزمرگی و سبک زندگی

تغییر عادات غذا خوردن و فعالیت بدنی و شیوه زندگی دشوار است، اما با برنامه دقیق، تلاش، حمایت منظم و صبر، ممکن است بتوانید وزن خود را کاهش داده و سلامت خود را بهبود ببخشید. نکات زیر ممکن است به شما کمک کند در مورد راه های کاهش وزن، درمان چاقی سریع، انجام فعالیت بدنی منظم و بهبود سلامتی در دراز مدت فکر کنید. در این مورد به توضیحات زیر توجه کنید:


نکته اول: برای شکست ها آماده باشید؛ شکست خوردن در کاهش وزن، یک اتفاق طبیعی است. پس از یک شکست، مانند پرخوری در یک جمع خانوادگی یا محل کار، سعی کنید دوباره اراده خود را تقویت کرده و بر بازگشت به برنامه غذایی سالم خود در اسرع وقت تمرکز داشته باشید. سعی کنید فقط زمانی که پشت میز غذاخوری یا میز آشپزخانه خود نشسته اید غذا بخورید. در محل کار، از مکان هایی که امکان پذیرایی وجود دارد اجتناب کنید. 


نکته دوم: اهداف خود را از کاهش وزن تعیین کنید. داشتن اهداف خاص می تواند به شما کمک کند در مسیر صحیح درمان چاقی سریع قرار بگیرید. به جای این که "فعال تر باشید"، هدف خود را 15 تا 30 دقیقه قبل از کار یا ناهار، مثلاً روزهای دوشنبه و جمعه، مرور کنید. برنامه پیاده روی را حداقل 3 روز در هفته قرار دهید.


برنامه های رژیم غذایی صحیح را برای کنترل وزن دنبال کنید

برخی از افراد از برنامه اصولی برای مدیریت وزن بهره مند هستند. در یک برنامه مدیریت وزن، پزشکان متخصص تغذیه، برنامه ای دقیق و متنوع و البته کاربردی را فقط برای شما طراحی می کنند و به شما در اجرای برنامه درمان چاقی سریع کمک می کنند. این برنامه ها شامل رژیم کم کالری، افزایش فعالیت بدنی و راه هایی برای کمک به شما در تغییر عادات غذایی و رعایت آنها است. برخی از افراد ممکن است از برنامه های آنلاین مدیریت وزن یا اپلیکیشن های کاهش وزن نیز سود ببرند.

انواع دانه های قهوه در فروش عمده دانه قهوه

 فروش دانه قهوه خام

انواع دانه های قهوه از جاهای مختلف دنیا به دست ما می رسند و هر کدام کیفیت خاص خودشان را دارند. مثلاً یکی از گران قیمت ترین نوع دانه های قهوه به صورت عمده، دانه های قهوه عربیکا، قهوه اتیوپی و قهوه کنیا و کلمبیا می باشد. این قهوه ها یکی از خالص ترین و با کیفیت ترین نوع قهوه ها می باشد. در کنار این نوع قهوه ها، دانه های قهوه برزیلی نیز طرفداران خاص خودش را دارد. 


جالب است بدانید که دانه های قهوه نیز مانند پودرهای قهوه، نوع میکس شده دارند. البته قیمت دانه های میکس شده به نسبت دانه های خالص، ارزان تر می باشد. از این رو خیلی از افراد تمایل دارند که خودشان دانه های قهوه را به صورت خالص خریداری کنند و سپس بر اساس درصد های دلخواه، تعادل مورد نظر خود را از پودر قهوه به دست آورند. 


تخصص در فروش انواع پودر قهوه و فروش عمده دانه قهوه، موضوع بسیار گسترده ای است بنابراین اگر قصد فعالیت در این زمینه را دارید، بهتر است تحقیقات کافی را درباره قهوه و انواع آن انجام دهید و با افراد حرفه ای در این کار مشورت نمایید.

علائم دفع سنگ صفرا (راهکارهای دکتر روازاده)

درمان سنگ صفرا با قهوه

درمان سنگ صفرا با عمل جراحی رایج ترین روش در درمان این بیماری است. معمولا سنگ کیسه صفرا بستگی به نوع و شرایط تشکیل، طیفی از علائم را از خود بروز می دهد. شاید در مراحل اولیه، علامت ها به درد خفیف خلاصه شوند اما کم کم این درد شدیدتر می شود. در اصول پزشکی هرگونه درد در ناحیه شکم و هیپوکندریوم باید جدی گرفته شود؛ زیرا شکم نسبت به سایر قسمت های بدن، اندام بیشتری دارد.


در صورت احساس درد در ناحیه زیر دنده ای راست بهتر است به پزشک برای بررسی و درمان سنگ کیسه صفرا مراجعه کنید. سوالی که بسیاری از مردم دارند این است که نمی دانند برای سنگ کیسه صفرا باید به کدام متخصص از بین گوارش، عمومی، جراح، داخلی  و ارولوژی مراجعه کنند. برای درمان سنگ صفرا باید به فوق تخصص دستگاه گوارش یا جراح عمومی مراجعه شود.