خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

آیا می دانید موثر ترین علائم آسم چیست؟

هرچند همان طور که اشاره شد علائم آسم در افراد مختلف بسیار متفاوت هستند اما تحقیقات مختلف مجموعه ای از علائم را در کنار هم قرار داده اند که به پزشکان کمک می کند تا در هنگام مواجه با بیمار حدودا به مشکل او پی برده و درمان آسم را مطابق با آن ها انتخاب کنند. علائم عمومی آسم به طور معمول در یکی از دسته های زیر جای می گیرد:


  • تنگی نفس
  • سفتی یا درد قفسه سینه که درمان آسم را برای بیمار الزامی می کند.
  • مشکل در خواب از جمله علائم آسم است که بیماران خیلی از آن شکایت دارند.
  • صدای خس خس یا سوت در زمان بازدم
  • تعریق بیش از حد
  • تنفس های نامنظم
  • سرفه های ممتد و دوره ای از علائم آسم است که بیمار را بسیار اذیت می کند.
  • تغییر رنگ پوست در دوره های مختلف
  • کبودی پوست در شرایط آب و هوایی خشک یا مرطوب
  • عدم توانایی تنفس در زمان مواجه شدن با محیط کم اکسیژن مانند بالای کوه


بررسی علائم آسم عصبی در سایت فدولا

بعد از تشخیص دیابت نوع 1 چه کاری باید انجام دهیم ؟

جدیدترین درمان دیابت نوع 1

اگر به دیابت نوع 1 مبتلا بودید باید برای برای درمان دیابت نوع 1، به طور منظم به پزشک مراجعه کنید. در طی این ویزیت ها، پزشک، میزان A1C شما را بررسی می کند. هدف A1C بسته به سن شما و عوامل مختلف دیگر، متفاوت است. اما انجمن دیابت آمریکا به طور کلی توصیه می کند که سطح A1C زیر 7 درصد باشد. به طور متوسط، تخمین زده شده گلوکز 154 میلی گرم در لیتر (8.5 میلی مول در لیتر) برای این مقدار در خون، مناسب است.


در مقایسه با آزمایش های روزانه قند خون، آزمایش A1C بهتر نشان می دهد که برنامه درمانی دیابت شما چگونه عمل می کند. افزایش سطح A1C ، نیاز به تغییر در تزریق انسولین، تغییر در برنامه وعده های غذایی یا هر دو را نشان دهد.یکی از مهم ترین راهکارها برای برای درمان دیابت نوع 1، علاوه بر آزمایش A1C ، بررسی میزان کلسترول، عملکرد تیروئید، عملکرد کبد و کلیه، به طور دوره ای است که با آزمایش های خون و ادرار امکان پذیر است. همچنین پزشک، شما را برای ارزیابی فشار خون مناسب، معاینه می کند و سپس بهترین دستورالعمل را در یک دوره برای برای درمان دیابت نوع 1 ارائه می دهد.

بهترین راهکارهای درمان کولیت عصبی

شاید خوردن قرص برای درمان کولیت عصبی روده، اولین راهکار باشد که شما به آن فکر می کنید؛ اما غیر از آن می توانید با روش های اصولی دیگر یا رفتارهای تغذیه سالم این بیماری را درمان کنید. مهمترین کارهایی که می ‌توانید انجام دهید به صورت زیر خلاصه می شوند:

  • از خوردن غذاهایی که کولیت روده را تشدید می کنند، جلوگیری خودداری کنید. همیشه برنامه غذایی داشته باشید و سعی کنید رفتار غذایی سالم را در طولانی مدت دنبال کنید.
  • برای کاهش التهاب های ناشی از کولیت روده به طور منظم و روزانه ورزش کنید.
  • برای اینکه کولیت عصبی روده بسیار سریع تر کاهش پیدا کند، حتماً مشکلات زندگی خود را شناسایی کنید. از استرس و اضطراب بی دلیل دوری کنید. با روش های کسب آرامش از جمله مدیتیشن، یوگا، انجام کارهای هنری، گوش دادن به موسیقی یا پیاده‌روی کمک بگیرید تا آرامش بیشتری به دست بیاورید.
  • اگر لازم است با مشاور صحبت کنید تا درباره آرامش بیشتر به شما راهنمایی کند. این کار می‌تواند کولیت عصبی روده را کاهش دهد.
  • به مصرف اسیدهای چرب امگا ۳ در برنامه رژیم غذایی خود توجه داشته باشید. به عنوان بخشی از یک رژیم غذایی سالم، این نوع اسیدهای چرب در غذاهایی مانند ماهی های چرب وجود دارند و از التهاب های کولیت روده جلوگیری می کند.
  • برای کاهش التهاب کولیت عصبی روده، درمان های گیاهی را زیر نظر پزشک انجام دهید. برخی از گیاهان دارویی و ادویه ها نظیر زردچوبه می‌توانند این نشانه‌ ها را کاهش دهند. 

بررسی راهکارهای درمان کولیت روده درطب اسلامی در سایت فدولا


استفاده همزمان داروهای گیاهی و طب سنتی چه تاثیری در درمان آلزایمر دارد؟

انواع محصولات تولید شده از گیاهان دارویی و حیوانات مختلف از دیرباز در طب سنتی برای درمان انواع بیماری‌ها بکار برده می ‌شوند. بنابراین می ‌توان از این مواد انتظار درمان آلزایمر و ایجاد دارو برای بیماری‌های خاص مثل سرطان، دیابت، بیماری‌های قلبی و همچنین پارکینسون را داشت. درمان های گیاهی در اکثر اوقات به تنهایی تاثیر کافی در درمان آلزایمر یا کاهش علائم آن ندارند و باید به روش های مکمل روی آورد.

در حال حاضر طب سوزنی بهترین روش مکمل در کنار درمان های گیاهی است و شما می توانید از آن برای کاهش روند پیشروی آلزایمر کمک بگیرید. بطور خلاصه رویکردهای درمانی طب سنتی و طب سوزنی و استفاده از گیاهان دارویی نه تنها در به تاخیر انداختن آلزایمر و پیشرفت آن مفید گزارش شده‌اند، بلکه مشاهده شده است که به علت خواص آنتی ‌اکسیدانت و ضدالتهابی ضمن هدف قرار دادن عوامل پاتولوژیک می‌توانند امکان درمان آلزایمر را فراهم کنند. ادعا می‌شود که گیاهان دارویی مختلف از طریق تعدیل استرس‌های میتوکندریایی، فاکتورهای آپاپتوز، مهار رادیکال‌های آزاد و محرک ‌های التهاب می ‌تواند در تنظیم پاسخ‌های فیزیولوژیک نسبت به آلزایمر مفید باشند.



قوی ترین داروهای درمان آلزایمر در سایت فدولا


کنترل استرس چه تاثیری در درمان دیابت دارد؟

اگر استرس دارید، قطعاً از روال معمول مراقبت برای درمان دیابت غافل شده اید. برای مدیریت استرس خود، محدودیت هایی را تعیین کنید. وظایف خود را در اولویت قرار دهید. تکنیک های کسب آرامش را یاد بگیرید. به اندازه کافی بخوابید. مهمتر از همه، مثبت فکر کنید. "محققان استرالیایی اعلام کرده اند که نوشیدن یک فنجان قهوه در روز می تواند احتمال ابتلا به دیابت را کاهش دهد. آنتی اکسیدان های موجود در قهوه و عناصر مغذی می تواند به بدن کمک کند تا ترشح انسولین را بهبود دهند." اگر مایل به درمان دیابت هستید، بی شک در مسیر زندگی سالم قرار خواهید گرفت.


بهترین راهکار برای درمان دیابت بدون دارو در سایت فدولا