خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

10 مورد از مهمترین علائم آسم

علائم آسم در افراد مختلف بسیار متفاوت هستند اما تحقیقات مختلف مجموعه ای از علائم را در کنار هم قرار داده اند که به پزشکان کمک می کند تا در هنگام مواجه با بیمار حدودا به مشکل او پی برده و درمان آسم را مطابق با آن ها انتخاب کنند. علائم عمومی آسم به طور معمول در یکی از دسته های زیر جای می گیرد:

  • تنگی نفس
  • سفتی یا درد قفسه سینه که درمان آسم را برای بیمار الزامی می کند.
  • مشکل در خواب از جمله علائم آسم است که بیماران خیلی از آن شکایت دارند.
  • صدای خس خس یا سوت در زمان بازدم
  • تعریق بیش از حد
  • تنفس های نامنظم
  • سرفه های ممتد و دوره ای از علائم آسم است که بیمار را بسیار اذیت می کند.
  • تغییر رنگ پوست در دوره های مختلف
  • کبودی پوست در شرایط آب و هوایی خشک یا مرطوب
  • عدم توانایی تنفس در زمان مواجه شدن با محیط کم اکسیژن مانند بالای کوه

موثرترین داروهای درمان آسم در سایت فدولا


موثرترین داروهای هومیوپاتی برای درمان کولیت اولسروز

هدف این شیوه درمان نه تنها از میان بردن علائم کولیت روده است، بلکه یافتن علل و ریشه ی این بیماری است تا فرد در برابر این بیماری برای همیشه مصون بوده و هرگز مستعد پذیرش این اختلال نگردد. در این روش فردیت بیمار نقش مهمی را ایفا می کند. از آنجایی که در درمان کولیت اولسروز با هومیوپاتی هر شخص منحصر بفرد است، نیاز به داروی منحصر بفرد خود دارد، به طوریکه منطبق بر علائم خاص او باشد.


پس برای یافتن داروی مناسب باید با پزشک هومیوپات با تجربه مشورت شود. این شیوه درمان نوعی کلی ‌نگری به شمار می ‌آید که از محبوب ترین روش های مکمل پزشکی در جهان محسوب می ‌شود. در این روش کلیت بیمار در نظر گرفته می ‌شود. بدین معنی که نه تنها علائم جسمی بلکه علائم روحی، روانی و بهداشتی او نیز بررسی می ‌گردد. بطوریکه بیمار به سلامتی و تندرستی دائمی دست یابد. مشهورترین داروها در این شیوه درمانی عبارتند از : 

  • Sulphr
  • mag-c 
  • belladonna 
  • colch

در درمان کولیت اولسروز با هومیوپاتی ،تشخیص دارو برای هر بیمار بستگی به علت و ریشه‌ ی بیماری در هر فرد دارد، همچنین اندام آسیب ‌پذیر، نوع درد، کمیت و کیفیت واکنش بیمار در برابر علائم، همگی در انتخاب داروی موثر دخیل هستند.


روش های درمان کولیت بدون دارو در سایت فدولا


بهترین داروی درمان آلزایمر در آمریکا

محققان موسسه سالک در کالیفرنیا دو داروی جدید را برای درمان آلزایمر مورد آزمایش قرار دادند. این داروها CMS121 و J147 نام دارند. بررسی های قبلی در مدل‌ های آزمایشگاهی نشان داد این داروها حافظه را تقویت می‌ کنند و برخی جنبه ‌های پیری را در موش ‌های مهندسی ‌شده را متوقف می‌ کنند. مطالعات جدید نشان می‌دهد این دو دارو که از مشتقات گیاهی هستند، برخی جنبه ‌های پیری متابولیسم مغز را کاهش می ‌دهند و با افزایش یک ماده شیمیایی به نام acetyl-coenzyme A به بهبود عملکرد میتوکندری، متابولیسم سلولی و تولید انرژی کمک می‌ کنند و به این طریق از مغز در برابر اثرات پیری محافظت می ‌کنند. این روش درمان آلزایمر هنوز مراحل آزمایشی خود را طی می کند و به بازار عرضه نشده است.


دانستنی هایی در مورد درمان آلزایمر با طب سوزنی در سایت فدولا


بهترین راهکارهای درمان استرس و تپش قلب

یافتن بهترین راه درمان استرس و تپش قلب به علت آنها بستگی دارد. اغلب، تپش قلب بی ضرر است و به خودی خود از بین می رود. در این حالت، هیچ درمانی لازم نیست. اگر پزشک، علت را پیدا نکرد، ممکن است به شما توصیه کند از مواردی که باعث ایجاد تپش قلب می شود، خودداری کنید. این استراتژی ها شامل موارد زیر است:


روش های متداول رفع اضطراب و استرس عبارتند از:تمرینات آرامش، یوگا، تایچی، آروماتراپی، قطع خوردن برخی غذاها، نوشیدنی ها مانند الکل، نیکوتین، کافئین، داروهای مجاز.

اجتناب از داروهایی که به عنوان محرک عمل می کنند؛ مانند: داروهای سرفه و داروهای سرماخوردگی، برخی مکمل های گیاهی و غذایی.

اگر پزشک شما دلیلی برای تپش قلب شما پیدا کند، روی معالجه و درمان استرس و تپش قلب تمرکز خواهد کرد. اگر با دارو برطرف نشود، او سعی خواهد کرد که یک روش درمانی دیگر پیدا کند.


بهترین راهکارهای درمان استرس زنان در سایت فدولا


راهکارهای درمان چاقی با طب سنتی

برای درمان چاقی طب سنتی ابتدا باید علت چاقی را شناسایی کنید. نداشتن تحرک، زندگی کارمندی، وعده های غذایی ناسالم، مصرف نامناسب غذا در زمان های مختلف، ریزه ‌خواری و البته عوامل ژنتیکی، در بروز چاقی در افراد نقش دارند. افراد می توانند با اندکی تلاش، وزن خود را کنترل کنند، اما باید دقت داشته باشید که داشتن رژیم های غذایی سخت می تواند آسیب های زیادی وارد کند؛ که از جمله آنها کمبود ویتامین، ریزش مو و مشکلات پوست است.

در برخی از توصیه ها برای درمان چاقی طب سنتی آمده است که غذاهای تازه، سبزیجات تازه، مصرف گوشت ماهی، خوراک های آب پز و برخی دمنوش ها نظیر دمنوش برگ سنا و گل محمدی توصیه شده است؛ استفاده از گیاهان دارویی در طب سنتی برای رفع چاقی متناسب با طبع افراد توصیه می‌شود. جالب است بدانید برخی از انواع قهوه نظیر قهوه سبز، خاصیت چربی سوزی دارد و می‌تواند به کاهش اشتها و افزایش چربی سوزی کمک کند. خوردن یک فنجان قهوه در طول روز کمک می کند که انرژی لازم را برای چربی سوزی فراهم کند.


موثرترین راهکارهای درمان چاقی شکم و پهلو در سایت فدولا