خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

فروش دانه قهوه عربیکا

فروش عمده دانه قهوه

خرید و فروش دانه قهوه عربیکا در در بازارهای جهانی رواج دارد؛ در کشور ما نیز دانه عربیکا یکی از محبوب‌ ترین قهوه هایی است که در بازار قهوه خرید و فروش می شود. در این بخش قصد داریم به بررسی نکاتی بپردازیم که در فروش دانه قهوه عربیکا، فروشندگان باید مد نظر قرار دهند. این نکات قطعاً شما را شگفت زده خواهد کرد. با ما همراه باشید. 


تفاوت ها را بشناسید!

مهم ترین نکته ای که یک فروشده برای فروش دانه قهوه عربیکا باید بداند، انواع مختلف دانه های قهوه عربیکا است. اگر از عاشقان نوشیدن قهوه نباشید احتمالاً شگفت زده خواهید شد اگر به شما بگوئیم دانه های قهوه عربیکا انواع مختلفی دارد. بنابراین وقتی برای خرید دانه قهوه عربیکا به فروشگاه رفته یا از فروشگاه های آنلاین اقدام به خرید کردید باید حتما در خصوص نوع دانه قهوه عربیکا اطلاعاتی داشته باشید تا بهترین خرید را انجام دهید. در ادامه انواع مختلف دانه عربیکا و ویژگی های آن را با هم مرور می کنیم.


قهوه عربیکا کنیا

خرید و فروش دانه قهوه عربیکا کنیا تحت عنوان برندهای مختلفی انجام می شود. قهوه عربیکا کنیا تاریخچه جالبی دارد. یکی از قطب های اصلی تولید و پرورش گیاه قهوه کنیا است که تاریخچه درخشانی در تولید قهوه دارد. داستان از آن جایی شروع می شود که در سال 1900 بریتانیایی ها بر ساکنین کنیا مسلط شدند. در همین سال ها اهالی کنیا به عنوان برده در مزارع مشغول به کار شدند و توانستند با کار فراوان به یکی از قوی ترین کشاورزان تبدیل شوند. اما متاسفانه این موفقیت دیری نپایید و اروپایی ها با دیدن پیشرفت کنیایی ها مانع تولید و فروش دانه قهوه عربیکا در کنیا شدند.


حدوداً 60 سال بعد سلطه بریتانیایی ها از کنیا برداشته شد و آنان به کاری که در آن مهارت بسیاری پیدا کرده بودند یعنی تولید قهوه پرداختند. متاسفانه بعد از گذشت سالیان زیادی امروزه نیز محدودیت هایی برای چگونگی استفاده از دانه های قهوه دارند و اوضاع کشاورزان چندان مناسب نیست. با این حال قهوه عربیکا کنیا به عنوان یکی از قهوه های محبوب دنیا به سراسر جهان صادر می شود. خوشبخاته فروش دانه قهوه عربیکا در کشور ما نیز انجام می شود و شما می توانید از طعم بی نظیر آن لذت ببرید. یکی از برندهایی که به فروش این دانه محبوب قهوه پرداخته بن مانو است.



خواستگاه قهوه عربیکا در اتیوپی

خواستگاه قهوه عربیکا؛ این قهوه پر طرفدار در اتیوپی بوده است. قهوه عربیکا اتیوپی یکی از انواع قهوه با اسیدیته بالا محسوب می شود. طعم این قهوه بیشتر به میوه و گل شبیه بوده و برای فراوری آن از تکنیک هایی استفاده می شود که در هیچ کجای جهان به کار گرفته نمی شود. برخی از کارشناسان قهوه معتقدند یکی از علل خوش طعم بودن قهوه عربیکا اتیوپی، رشد آن در ارتفاعات است که در طعم قهوه تاثیر بسزایی دارد. افسانه کشف قهوه از چراگاه گوسفندان نیز از کشور اتیوپی برخواسته است. فروش دانه قهوه عربیکا در اتیوپی حدوداً 3 درصد از فروش کل قهوه جهان است؛ به عبارت دیگر اتیوپی تنها 3 درصد از قهوه کل جهان را تولید می کند.


دانه قهوه عربیکا نیکاراگوئه

صفتی که در فروش دانه قهوه عربیکا نیکاراگوئه این قهوه را به خوبی توصیف می کند؛ عطر بی نظیر آن با رایحه کاراملی، شکلاتی و مرکبات است. اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که با قهوه تلخ میانه خوبی ندارید، قهوه عربیکا نیکاراگوئه بهترین گزینه برای شما محسوب می شود زیرا طعم این قهوه به مرکباتی مانند لیمو و شکلات نزدیک است. خشک کردن این قهوه به صورت طبیعی و با نور خورشید انجام می شود. طبق آخرین آمار از فروش دانه قهوه عربیکا نیکاراگوئه این کشور توانسته جایگاه 12 تولید قهوه را به خود اختصاص دهد.


قیمت فروش دانه قهوه عربیکا

همان طور که در این مقاله اشاره شد، برای خرید و فروش دانه قهوه عربیکا باید به نوع آن توجه کنید. قیمت هر یک از قهوه های عربیکا با توجه به برند آن متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال قیمت دانه قهوه عربیکا نیکاراگوئه به صورت میانگین بین 108 هزار تومان و 415 هزار تومان است در حالی که قیمت قهوه عربیکا اتیوپی بین 99 هزار تومان و 390 هزار تومان است. قیمت قهوه عربیکا کنیا نیز حدودا هر کیلو 290 هزار تومان به فروش می رسد.


خرید قهوه فوری

خرید قهوه فوری

اگرچه قهوه یکی از نوشیدنی های لذت بخش و بسیار پرطرفدار است و خواص دانه قهوه بسیار توصیه شده است، با این حال بسیاری از مشتریان به دنبال خرید قهوه فوری هستند؛ چیزی که بتوانند در کوتاه ترین زمان، یک فنجان قهوه را با استفاده از آن تهیه کنند. خرید دانه قهوه با کیفیت عالی و خرید قهوه فوری، هر کدام، اصول و راهکارهای خاص خود را دارند. هر یک از این دو ماده از نظر شکل ظاهری، متفاوت هستند و شرایط ذخیره و نگهداری آنها نیز به مراتب متفاوت است.


انواع قهوه فوری را در برندهای مختلف در فروشگاه ‌های مواد غذایی پیدا می کنید. حتی می توانید قهوه فوری و دانه قهوه را از طریق فروشگاه های آنلاین سفارش دهید و درب منزل دریافت کنید. مهمترین دلیلی که مشتریان به خرید قهوه فوری تمایل دارند، تهیه کردن راحت‌تر آن است. به دلیل اینکه برخی از خانواده ها فرصت کافی برای برشته کردن دانه های قهوه و آماده کردن قهوه تازه را ندارند، بنابراین به جای اینکه به خرید تجهیزات آماده کردن قهوه فکر کنند، ترجیح می دهند پودر آماده را خریداری کنند و در مدت کمتر از ۵ دقیقه یک فنجان قهوه تازه بنوشند.


 مهم ترین ویژگی های پودر قهوه چیست؟

خرید قهوه فوری معمولاً به شکل پودر قهوه انجام می ‌شود. پودر قهوه با درجه بندی مختلف در بسته بندی های متنوع در بازار وجود دارد. مهمترین نکته ای که درباره خرید یک قهوه ایده آل باید در نظر داشته باشید، عطر و طعم قهوه است. برخی از فروشگاه ‌های اختصاصی قهوه فوری قبل از اینکه قهوه را به مشتری بفروشند، یک فنجان کوچک از نمونه همان قهوه را آماده می کنند تا مشتری میل کند، چنانچه از عطر یا طعم قهوه لذت ببرند و بپسندند، آخرین مرحله خرید قهوه فوری، یعنی دریافت بسته بندی، انجام می شود.


نکات مهم در خرید قهوه فوری

اگر قهوه فوری خریداری می‌کنید، دقت داشته باشید که  قرار گرفتن در معرض اکسیژن و رطوبت، خیلی سریع پودر قهوه را از بین می ‌برد و عطر و طعم آن را تغییر می دهد. اگر بتوانید مقداری دانه قهوه بخرید و آن را خرد کنید، عطر و طعم بهتری را هنگام نوشیدن قهوه احساس خواهید کرد. هنگام خرید قهوه فوری به قیمت قهوه توجه کنید. اگر قهوه فوری به صورت خرده فروشی به شما داده شود، معمولاً قیمت بیشتری خواهد داشت. خرید قهوه فوری به صورت عمده ای، ارزان‌تر است، بنابراین خرید فله ای برای کافی شاپ ها و فروشگاه های مخصوص قهوه، مقرون به صرفه خواهد بود.