خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

فواید قهوه بدون کافئین برای سلامتی

یک فنجان قهوه بدون کافئین

خرید قهوه بدون کافئین و مصرف آن، برای افراد مبتلا به مشکلات معده مفید است. افرادی که از بیماری های خاص مانند lBS رنج می برند، باید مراقب باشند که چه غذاها و نوشیدنی هایی مصرف می کنند. برای مثال، پزشکان معمولاً به افرادی که مشکلات گوارشی دارند، توصیه می کنند از نوشیدنی های حاوی کافئین و شکر پرهیز کنند، زیرا مصرف این گونه نوشیدنی ها و خوراکی ها، می تواند باعث اسهال شود.

افرادی که می خواهند قهوه بنوشند؛ اما مشکلات گوارشی دارند باید خرید قهوه بدون کافئین را انتخاب کنند. قهوه بدون کافئین نسبت به قهوه معمولی کافئین دار، اسیدیته کمتری دارد. این بدان معناست که نوشیدن قهوه بدون کافئین کمتر باعث درد معده، گرفتگی عضلات یا مشکلات گوارشی می شود. 


وجود مقدار زیادی آنتی اکسیدان

قهوه بدون کافئین، حاوی آنتی اکسیدان های زیادی است که به بدن، در پیشگیری از بیماری ها، مبارزه با بیماری ها و حفظ سلامت کمک می کند. بسیاری از متخصصان پزشکی پیشنهاد می کنند نوشیدن یا خوردن مواد غذایی حاوی آنتی اکسیدان بالا، به بهبود سیستم قلبی عروقی، مبارزه با سرطان و جلوگیری از بیماری های رایج مانند سرماخوردگی و آنفلوانزا کمک می کند. بنابراین، اگر مشتاق مصرف نوشیدنی های خانواده قهوه هستید؛ اما می خواهید سالم بمانید، خرید قهوه بدون کافئین و بدون شکر یا خامه اضافه، بهترین گرینه برای شماست.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد