خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

مراحل تولید قهوه فوری ارزان

یک پیمانه قهوه فوری ارزان

برشته کردن قهوه

شاید برای شما که علاقه مند به خرید قهوه فوری ارزان هستید، جالب باشد که بدانید قهوه فوری چگونه تهیه می شود. برای این کار ابتدا دانه های روبوستا برشته می شوند، که شامل قرار دادن بارهایی از دانه های برداشت شده در دستگاه تفت دادن و حرارت دادن آنها تا دمای 180-230 درجه سانتیگراد (356-446 درجه فارنهایت) است.  پس از تقریباً ده تا پانزده دقیقه بو دادن، دانه ها از دستگاه خارج شده و تا دمای 40 درجه سانتیگراد (104 درجه فارنهایت) خنک می شوند. این کار برای اطمینان از عدم ادامه گرمای باقیمانده برای پختن دانه های قهوه انجام می شود. همچنین به دانه ها کمک می کند تا طعم بیشتری را آزاد کنند.


آسیاب کردن قهوه فوری

با استفاده از آسیاب های فرز و تیغه ای با اندازه صنعتی یا آسیاب های غلتکی صنعتی، دانه های قهوه به پودر ریز تبدیل می شوند. اینجاست که طعم و عطر دانه های قهوه آزاد می شود. گاز نیتروژن به قهوه آسیاب شده پمپ می شود تا به حفظ عطر و طعم آن کمک کند.


دم کردن قهوه

دانه های آسیاب شده قهوه در یک سری ماشین های دم آور بزرگ با استفاده از آب حل می شوند که این انحلال، در استخراج کربوهیدرات ها و سایر ترکیبات از پودر قهوه نقش دارند. در طی این فرآیند، پودر قهوه به عصاره ای شربت مانند تبدیل می شود و طعم خود را آزاد می کند. به لطف این مرحله است که پس از خرید قهوه فوری ارزان، نیازی به دم کردن قهوه فوری ندارید.


خشک کردن قهوه فوری

اینجاست که همه چیز می تواند متفاوت باشد. دو روش اصلی خشک کردن وجود دارد: خشک کردن با اسپری و خشک کردن انجمادی

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد