خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

خواص درمانی قهوه

تاثیر قهوه در درمان بیماری ها

آیا در خرید اینترنتی قهوه تازه ارسال می شود؟

یک فنجان قهوه و مقداری قهوه آسیاب نشده

از نظر ما، این مهم ترین نکته و احتمالا دلیل کافی برای خرید قهوه انلاین است. قهوه، چه به صورت دانه و چه به صورت آسیاب شده، محصولی فاسد شدنی است و بسیاری از مردم از سرعت این اتفاق شگفت زده می شوند. نظرات متفاوتی در مورد سرعت از بین رفتن قهوه وجود دارد؛ اما در صنعت، مطمئناً اتفاق نظر وجود دارد که هر چه قهوه تازه تر باشد، طعم بهتری دارد.


عوامل مختلفی از جمله سطح برشته شدن، بسته بندی و اینکه قهوه به صورت دانه کامل است یا آسیاب شده، بر روی سرعت از بین رفتن آن تأثیر می گذارند؛ اما، اکثر برشته کنندگان موافق هستند که دانه های قهوه هفت تا چهارده روز پس از برشته شدن به حداکثر میزانِ طعم خود می رسند. (یعنی بهترین طعم خود را دارند.) برخی توصیه می کنند که از دانه های قهوه در مدت دو هفته پس از رست شدن استفاده کنید؛ اما بسیاری پیشنهاد می کنند تا چهار هفته یا حتی شش هفته نیز قهوه کاملاً خوب است و نمی توان ایرادی بر آن وارد کرد. ما متوجه شدیم که بسیاری از قهوه ها بعد از چهار هفته هنوز طعم عالی دارند؛ اما فقط تعداد کمی از آنها بعد از شش هفته طعم خوب خود را حفظ می کنند. وقتی قهوه تان را آنلاین می خرید، قهوه را در همان سطح تازه ای دریافت می کنید که اگر خودتان از یک روستر خریداری می کردید، نصیبتان می شد. 


از آنجایی که قهوه ها در دسته های بسیار بزرگ برشته می شوند، ممکن است ماه ها در انبار یا قفسه مغازه ها بنشینند و همین تأخیر است که می تواند طعم تلخ یا حتی ترش را در قهوه ایجاد کند. به همین دلیل است که گفتیم خرید اینترنتی قهوه، همیشه از خرید قهوه از فروشگاه های مواد غذایی بهتر است. نکته اصلی هنگام خرید قهوه اینترنتی، این است که قهوه تازه رست، سریع ارسال می شود و به دستتان می رسد، که این فرصت را به شما می دهد تا بلافاصله از نوشیدنی های قهوه لذت ببرید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد